Friday, September 28, 2007

Mëdyshjet e arrestimit të të shtatëve

Të dëgjosh lajmin se janë arrestuar shtatë funksionarë të lartë deri në rang zv. ministri në Shqipërinë post komuniste është një gjë që nuk mund të mos të të lerë të paktën për një çast me gojë hapur. Çfarë ka ndodhur? është pyetja që të lind natyrshëm. Pa dyshim kemi të bëjmë me një të papritur. Kjo sepse, paradoksalisht, ndonëse politikanët shqiptarë akuzojnë aq shumë njëri tjetrin për korrupsion, pikërisht kjo dendësi akuzash ka krijuar idenë se ata janë të imunizuar nga një rrezik i tillë.
Çfarë ka ndodhur atëhere? E përsërisim edhe një herë pyetjen si për të fituar kohë, për të gjetur një përgjigje sa më afër të vërtetës. Personalisht nuk jamë në gjendje, të paktën tani për tani, me informacionin që disponoj nga mediat dhe po ashtu me njohjen që kam për sutuatën në Shqipëri, të jap një përgjigje me pretendimin se po them shkakun e vërtetë të ngjarjes.
Ajo që sëbashku me opinionin e kam më lehtë ta besoj është se akuzat me shumë gjasa qëndrojnë. Kjo sepse sistemi është i ndërtuar në mënyrë të tillë që politika të shihet si biznes fitimprurës nëpërmjet tenderimeve e më the të thashë. Ajo që më anë tjetër e kam po kaq të vështirë të besojë është se ka filluar të funksionojë drejtësia. Dhe kjo pikërisht sepse sistemi duke i futur të gjithë brenda skemave të tij – edhe drejtësinë - ka bërë që rreziku i arrestimeve për korrupsion të duket i pazakontë. Të paktën që nga koha e katarsisit të Fatos Nanos kështu ka qenë e kështu ka mbetur.

Këto janë dy pohime që mund t’i them me bindjen se po them diçka që e ndaj me shumicën si të vërtetë. Për më tej, në zbulimin e kësaj ngjarjeje duhet të futemi në sferën e supozimeve.Supozimet e para lidhen me atë se ky ka qenë një rast flagrant që u ka mbetur në dorë. Por rastet flagrante nuk janë të pakta dhe megjithatë nuk ka ndodhur asgjë. Atëhere mos kësaj i duhet t’i shtojmë edhe elementët e një hakmarrjeje të Berishës ndaj një partie si PDK e cila, që kur u formua, u duk se u formua për të pasuruar të vetët me korrupsion. Por përsëri duket se kaq nuk mjafton. Të paktën duhet shtuar pyetja: pse tani? Këtu duhet shtuar edhe argumeti i gazetës së opozitës Zëri i Populit sipas të cilës këto arrestime bëhen për të mbuluar akuzat e opozitës për shkelje ligji në tenderimin e rrugës Durrës Kukës. Përsëri kaq nuk mjafton. Sepse, ç’punë ka Berisha në këtë mesele, arrestimet i firmos Prokuroria që nuk është e varur nga ekzekutivi, e Prokuroria, sot për sot, nuk duket kaq e interesuar të ndihmojë Berishën përkundrazi, hapja e çështjes së rrugës Durrës - Kukës provon të kundërtën. Ja që nuk mund të mos futim në komponentet që kanë nxjerrë si rezultante arrestimin e të shatëve edhe Prokurorinë e cila, gjithë sipas supozimeve, e ndodhur nën akuzë nga mazhoranca, e mbështetur edhe nga opozita po tenton të kundërveprojë ndaj mazhorancës. Por ama hetimet e përgjimet i ka bërë policia e kontrolluar nga mazhoranca. Përpara këtyre kundërthënieve mund të ngrihen hipoteza të tjera. Mos kemi të bëjmë me një luftë gurpimesh brenda mazhorancës, ngase disa po hanë e po majmen në sajë të marifeteve parlamentare alla Dushk kurse të tjerë militantë të PD kanë mbetur me barkun thatë? Apo mos këto arrestime i duhen Berishës për të patur më të lehtë e më të legjitimuar sulmin (apo shantaazhet) që mund të nisë ndaj opozitarëve të korruptuar pas ndërrimit të kryeprokurorit Sollaku? Edhe këto nuk janë pa gjasa. Duket se një sërë faktorësh jashtë asaj që mund të quhet funksionim normal i drejtësisë, por edhe jashtë vullnetit të të gjithë aktorëve që u përmendën më sipër, ka bërë që të shtatët të arrestohen. Pra, pa këtë kombinim fatlum apo fatkeq që tregon për mungesë njëautorësie të shtatët nuk do të arrestoheshin. Ndoshta këtu jemi më afër të së vërtetës së shkakut të ngjarjes. Dhe po të jetë kështu, mu për këtë, ndërdyshja ndaj përgjigjes a do të dalin për hajër apo për dëm këto arrestime mbetet e hapur (Korrieri, 19 shtator 2007)

No comments: